Zacznijmy od nowa

Hej!  Nazywam się Karolina (Rolcia, Karolcia, whatever). W „internetach” posługuję się najczęściej nickami:  Gibson (Gips, Gipa, Gibon – jak wolicie), Deirdre oraz butterfly.bleu (na Instagramie i O TU). W te wakacje zamierzam zaopatrzyć się w książki do klasy maturalnej. Możecie więc powiedzieć, że jestem osobą dość młodą, tym bardziej, że na świat przyszłam ostatniego dnia roku.

Post nosi tytuł „zacznijmy od nowa”, w związku z czym może nie opuszczać Was wrażenie, że już raz próbowałam, Gdzie, co, jak? Już mówię.

Prowadziłam bloga na Bloggerze, jednak trzeba przyznać, że robiłam to nieregularnie. Ponadto, za każdym razem, gdy do niego wracałam z nadzieją i motywacją do pisania, ona uciekała. Zupełnie jak obrazki i zdjęcia, które zamieszczałam w postach. Możecie nazwać mnie albo leniwą, albo zapracowaną – wybór należy do Was.

Nie wyszło mi, to prawda. Jednak lubię pisać. Lubię się wtrącać, wymądrzać, lubię dyskutować, podejmować różnorakie tematy – od pielęgnacji włosów i kosmetyków po przykładowy problem palenia papierosów. Od tematów przyjaznych po tematy burzliwe, mogące wzbudzić żywe dyskusje.

Przeprowadzka – dlaczego WordPress? Ano dlatego, że wydaje mi się znacznie bardziej przejrzysty i – mam nadzieję – nie będę miała problemów ze znikaniem obrazków i pustych pól w ich miejscu. Ponadto, mogę nazywać się, jak chcę i podpisywać się, jak chcę. Z Bloggerem było to dość problematyczne.

Co teraz? Teraz mogę mieć tylko nadzieję, że uda mi się znajdować nieco więcej czasu i pisać, o tym, co tylko mi do głowy wpadnie. Przede wszystkim zajmę się regularnym przenoszeniem postów z poprzedniego bloga (być może go usunę, a nie chcę, żeby zebrane dotąd myśli i słowa się zmarnowały). Mam nadzieję, że tym razem Was nie zawiodę. Nie mogę!

kot z gofrem na głowie Na koniec dorzucam kota z gofrem na głowie, bo czemu nie.

4 thoughts on “Zacznijmy od nowa

Dodaj myśl

